måndag 10 maj 2010

RIP Alla vänner som gått bort

Fan va tiden går ändå.. 3 år har gått sen en av mina vänner Cibbe gick bort..tänker på han ofta o saknar honom fan att de skulle behöva gå så illa för han:( Vf han? ja själv har varit nära ganska många gånger på överdoser Fuckt upp. Sen crille forslund som lämnade oss 05 fan:( emanuel som togs förra året han va en bra vän saknar honom fett mkt. Conny med som körde ihjäl sig:( Fan ville bara säga att jag saknar er alla väldigt mkt ni e saknade o finns i mitt hjärta tills vi möts igen mina bröder:(

2 kommentarer:

  1. Ja, det är ingen höjdare när nära o kära går bort! Men är övertygad om att man ses igen på nått sätt + att man får bevara deras minne! Ha det gott Mackan o fortsätt kämpa! Dennis

    SvaraRadera
  2. usch lilla älskade =(
    jag vet hur ditt hjärta saknar och gråter, dom finns hos dig ändå- Du är en bra vän. ÄLskar dig lilla MArkus

    SvaraRadera